Sahifa fully responsive WordPress News, Magazine, Newspaper, and blog ThemeForest one of the most versatile website themes in the world.

معرفی رشته پیلاتس

پیلاتس چیست؟

پیلاتس باعث ایجاد هماهنگی کامل بین جسم، ذهن و روح میشود.

پیلاتس یک مجموعه از تمرین های استقامتی و کششی است که بر قدرت کلی بدن، استحکام نخاع، تصحیح پیکره بدن (وضعیت ساختار اسکلتی) و بهبود انعطاف پذیری تمرکز می کند.

پیلاتس قدرت بدن و همچنین انعطاف بدن را بالا می برند.

پیلاتس به هیچ وجه به کاهش وزن کمک نمی کند، مگر اینکه شما در کنار تمرینات پیلاتس فعالیت هوازی داشته باشید.

پیلاتس از این لحاظ مورد توجه قرار می گیرد که در بحث سلامت و آمادگی عمومی بدن، نسبت به تمریناتی رایج امروزه مانند تمرینات با وزنه فواید بیشتری دارد:

به عنوان مثال در تمرینات پیلاتس می توان گفت کل عضلات بدن درگیر می شوند و به این صورت نیست که یک بخش زیاد تمرین داده شود و بخش دیگر بدن کم، یعنی می توان گفت پیلاتس بر تناسب اندام و تقویت کل بدن اثر دارد.

فواید تمرینات پیلاتس

تقویت سیستم ایمنی بدن

بالا بردن قوای بدن و آزاد سازی افکار منفی از ذهن و فکر

ورزش پیلاتس

کاهش دهنده دردهای مهره ای و کمر

ایجاد کشیدگی در ظاهر اندام

به وجود آورنده شکم صاف و کمر باریک

انعطاف پذیری و ایجاد تعادل

افزایش تحرک مفاصل

حجیم کردن فضای ریه و افزایش قابلیت تنفس

تقویت سیستم قلبی- عروقی

افزایش دامنه حرکات مفاصل و عضلات

از بین بردن درصد جراحت و آسیب پذیری

داشتن خواب بهتر

کاهش استرس و عصبانیت و خستگی

پیلاتس برای چه کسانی مفید است؟

▪️ برای تمام خانم ها و آقایانی که به تناسب اندام و وضعیت عمومی جسمانی خود علاقه دارند.

▪️ ورزشکاران، به خصوص افرادی که به علت داشتن حرکات یک جانبه صدمه دیده اند.

▪️افرادی که دارای دردهای پشت مداوم هستند.

▪️افرادی که پس از یک دوره نقاهت می خواهند، دوباره زندگی پرنشاطی داشته باشند.

▪️سالخوردگانی که می خواهند زندگی فعالی داشته باشند.

▪️افرادی که می خواهند از پوکی استخوان جلوگیری کنند.

▪️ افرادی که دچار بیماری های روحی- روانی و خستگی های ناشی از آن هستند.

▪️ افراد چاق و اصولا افرادی که با وزن خود مشکل دارن

Responsive ThemeForest Wordpress Theme Avada bigtheme.net/wordpress/themeforest/323-avada BIGtheme.net
//]]>